Technische ondersteuning ondernemers Nicolette Scholtes

Aan de slag!
Ik bied flexibele, freelance ondersteuning en werk remote vanaf mijn eigen werkplek en laptop. Door middel van online tools kunnen wij perfect samenwerken, communiceren en op een veilige manier gegevens uitwisselen. 

Wij hebben Nicolette ingeschakeld voor het overplaatsen van onze website naar een nieuw platform. Er was direct een klik.

Nicolette heeft voor ons dit project van A tot Z begeleid. Van het opstellen van een plan van aanpak tot het controleren van de content op de website.

De energie en passie die Nicolette in haar werk legt, maken dat je als opdrachtgever echt ontzorgd wordt.

Ik heb de samenwerking met Nicolette als zeer prettig ervaren en zou haar zeker inhuren voor vervolgopdrachten!

Natascha van Staalduinen, Business Development Manager bij Staalduinen Logistics

Wij hebben Nicolette ingeschakeld toen we een project opstartten met als doel een nieuwe propositie neer te zetten met online cursussen voor de consumentenmarkt. Nicolette heeft ons geholpen bij het werven en selecteren van cursusontwikkelaars en heeft vervolgens het ontwikkelproces aangestuurd. Hierbij was zij verantwoordelijk voor het tijdig opleveren van cursussen en het checken van de basiskwaliteit. Na het ontwikkelen van de cursussen heeft Nicolette online begeleiders voor de cursussen geselecteerd en heeft zij bijgedragen aan het opzetten van de operationele onderwijsprocessen.

Werken met Nicolette is een verademing omdat zij zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Nicolette werkt zeer gestructureerd, snel en goed. Daarnaast communiceert zij gemakkelijk en is ze bovendien een hele fijne, gezellige collega om mee te werken. Zij denkt altijd mee en geeft het aan als ze denkt dat zaken gemakkelijker of beter kunnen. Kortom, een hele waardevolle collega die je in je team wil!

Hanneke van Boekel, Business development manager bij New Heroes Academy

Wij zijn erg blij dat Nicolette op ons pad is gekomen op advies van een zakelijk contact. Na het opstarten van onze webshop liepen we toch tegen problemen aan. Nicolette heeft ons geholpen met het optimaliseren van de website en webshop. We hebben waardevolle tools en adviezen gekregen in begrijpelijke taal. Onze producten zijn nu veel beter vindbaar en we weten nu beter ons publiek te bereiken.

Nicolettte legt alles geduldig uit en is erg prettig in de omgang. Wij kunnen haar iedereen aanbevelen.

Sandra Jobse, eigenaresse bij Sensation of Happiness

Nicolette heeft mij zo vriendelijk, snel en professioneel geholpen. Zij heeft voor mij de opmaak van mijn e-mailoffertes gemaakt en wat ben ik hier blij mee. Ik zie nu al veel meer boekingen!

Ik ben helemaal blij met haar werk. Ik kan haar zo aanbevelen en ik zal ook zeker in de toekomst haar hulp vragen. Haar prijs-kwaliteit verhouding is super!

Annett, eigenaresse bij Holland Fotostudio

Online business support Nicolette Scholtes

Kan ik eerst vrijblijvend kennismaken?

Zeker, ik vind het belangrijk dat er een wederzijdse klik is. We kijken tijdens dit gesprek wat jouw doel is, waar ik jou bij kan ondersteunen en op welke manier. Er is natuurlijk ook ruimte voor jouw vragen. 

Veelgestelde vragen:

Waarom zou ik een freelancer inschakelen?

Hoe fijn zou het zijn als je vol vertrouwen werk uit handen kan geven aan een betrouwbare samenwerkingspartner? Zodat jij meer tijd overhoudt voor je core business en je kan concentreren op zaken waar je wel energie van krijgt. Super flexibel en alleen op momenten dat jij het nodig hebt.

Ben jij niet veel duurder dan een vaste medewerker?

In eerste instantie lijkt dat zo maar er zijn veel voordelen te noemen. Ik ben veel flexibeler dan een vaste medewerker. Je schakelt mij alleen in wanneer je mij nodig hebt. Daarnaast betaal je geen werkgeverslasten. Bij een vaste medewerker betaal je bovenop het bruto salaris al gauw 20-40% extra aan bijvoorbeeld vakantiegeld, pensioen, secundaire arbeidsvoorwaarden, sociale premies en verzekeringen, een laptop, werkplekinrichting, opleidingskosten of doorbetaling bij ziekte. Reken maar uit wat je onder aan de streep voor die vaste medewerker kwijt bent.

Wat zijn de betalingscondities?

Het daadwerkelijke aantal gemaakte uren worden 1x per maand (achteraf), na het einde van de maand, gefactureerd. De betalingstermijn is 14 dagen. Mocht ik een aanbetaling vragen voor de start van de opdracht, dan wordt dit in de offerte aangegeven.

Komen er nog kosten bovenop het uurtarief?

Het uurtarief (excl. BTW) geldt voor de afgesproken werkzaamheden. Mocht ik andere kosten maken, dan zijn deze hier niet bij inbegrepen. Denk hierbij aan reiskostenvergoeding, kosten OV, reisuren en overige kosten die ontstaan in het kader van de uitvoering van de opdracht. Dit wordt vooraf besproken.

Mijn vraag staat hier niet bij, wat nu?

Geef probleem, neem even contact met mij op, dan krijg je zo spoedig mogelijk antwoord op je vraag. Je kan mij ook een WhatsApp sturen.

Zie jij een samenwerking wel zitten?